Søk i denne bloggen

torsdag 10. april 2014

bålkos, kos, svelekos, kos, bålkaffekos, kos, fiske, kos...

Eeeendelig, påskeferie!!!!!!!!!!!!!!


Jeg koser meg i jobben min, faktisk så mye at det er kun én ting jeg koser meg mer med - og det er familien min.

Først en dag fri i morgen, akkurat passe til å ordne det som må ordnes - og så er det tid for kos.
Jeg kan nesten ikke vente på dager med bålkos, kos, svelekos, kos, bålkaffekos, kos, fiske, kos...


Bestemt meg for å la jobb være jobb i påsken og kun gjøre det jeg liker aller best - være med kjæresten min, småsmurfene og masse kos :o)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alenetid- frivillig eller..?

  Alenetid- Facinerende hva man får seg til å tenke på, når man har tid for seg selv... Mens noen higer etter alenetid, er ikke andre så o...