Søk i denne bloggen

lørdag 19. juli 2014

I det strippepolitiet labbet til hytten overfor oss...

Siste dag på camping i skellefteå mens lillemann og jeg var ute og ordnet med søpla, så vi plutselig en bil med innskriften police på siden og framme...
Ut av bilen kom to jenter eller unge damer om man vil, med trange bukser, kneppeskjorte og type amerikanske politiluer på hodene...
I alle dager tenkte jeg, hva er dette for noe- noen som skal ha strippeshow??
Jeg forsto fort at det var de som vasker hyttene som hadde en særs spesiell uniform...

Tilbake hos konemor fortalte jeg om moroheten, og en liten stund senere så vi politibilen komme susende mot hyttene rundt der vi holdt til...

Hadde det ikke vært for at du fortalte meg om disse i sta, ville jeg trodd du har bestilt strippere til meg sa konemor da de kom kjørende... Jorda, min sans for strippere og for sikkerhets skyld med småsmurfene rundt... I don't think so...

I det strippepolitiet labbet opp til hytten ovenfor oss, kom mannen i nabohytta tastene ned veien mot hytta- det var et syn, menn er enkle vesen forstås...
Fra å tasse bort etter veien, gikk fyren raskere og raskere jo nærmere han kom og jo mer tydelig strippepolitiet ble.., og da kjerringa hans ropte til han "vi har fått besøk av politi i nabohytta" ja da nærmest snublet han i sine egne føtter de tre meterne opp bakken til hytta.

Alle hytter og gjester i nabolaget skulle få besøk av strippepolitiet, der de løp fra hytte til hytte med kjærlighet på pinne til alle store og små, nesten alle - for i tillegg til barna fikk alle voksne, med unntak av meg og konemor tilbud om denne godsaken... lurer på hvorfor jeg...

Uansett -
En noe Harry greie, men likevel litt kult at man kan gjøre noe morsomt ut av en i utgangspunktet traurig jobb...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alenetid- frivillig eller..?

  Alenetid- Facinerende hva man får seg til å tenke på, når man har tid for seg selv... Mens noen higer etter alenetid, er ikke andre så o...