Søk i denne bloggen

fredag 4. mai 2012

Himmelrike på jord -


To aleina hjemme i helga-

Lillemor legges i storsenga sammen med eadni i natt, stolt og god. Når vi har sunget aftenbønn spør ho om ho får lov å proppe i storsenga, søte ho. Selvfølgelig får ho proppe, ho ligg på mamma sin plass i mamma si dyne - og får proppe så mye ho vil der mamma pleie proppe sier æ.Kosestund...Lillesmurfen ligg på rygg med pandaen sin på magen, under dyna så den ikke frys - og ho hold lille handa si godt rundt tommeln til eadni. Æ treng ikke lure på om ho sover, for æ kjenne når grepet rundt tommeln blir stadig svakere til det slipp...Detta venna, detta e så nært man kjæm himmelrike på jord :O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvorfor, hvorfor gikk jeg i gang med noe som dumt som å slå løs på ting?

 Jeg husker ikke hva det var som gjorde at jeg selvskadet første gang, men jeg husker hvor jeg var og hvordan det foregikk. Året var 1994 og...