Søk i denne bloggen

mandag 27. januar 2014

grettent ansikt

Jeg hjalp lillemor inne på badet i dag etter middag, og hun jabbet ustanselig underveis… Det er ganske morsomt, for det er utrolig hva som kommer ut av munnen på de...

Lillermor: Når jeg og bror blir stor eadni, da får vi baby i magen - får vi det?
Eadni: Det kan hende du får baby i magen når du blir stor ja.
Lillemor: Da blir du bestemor.
Eadni: Ja, åååååh - jeg gleder meg til å bli bestemor når dere blir voksen og får babyer.
Lillemor: Da får du grettent ansikt.
Eadni: Får jeg grettent ansikt da, har bestemor det?
Lillemor: Ja det har hun, bestemødre har det…





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

"...for oss som har opplevd å være den personen med ørlite promille som skal gjenvinne balansen..."

I går var jeg, kjerringa og hunden ute på en av årets ti på topp turer her i Østfold.                                                       ...