Søk i denne bloggen

mandag 1. september 2014

... mer og mer tungt når hun drar så lenge på sykkeltur...

I går var det nydelig vær - jeg og småsmurfene tok fjellheisen opp, mens mamma gikk de bratte bakkene for å møte oss... og fortsette sammen opp  mot fløya.
Dama med billetter: vær så god
Eadni: Hei, jeg vil ha billetter til meg og disse to småtassene.
Lillemor: Den andre mamman vår går i bakkene opp til fjellheisen, mens vi kjører heis...

I dag har konemor vært på sykkeltur i marka. Lillemann er ikke alltid så glad i å la henne sykle tur med andre, men slo seg til ro... helt til leggetid...
Lillemann, med gråtkvalt stemme: Eadni, du vet hvordan hjernen min er..?
Eadni: Jaaa.
Lillemann: Den vokser og utvikler seg hele tiden...
Eadni: Jaaa...
Lillemann: Ja, og når jeg blir større så blir det mer og mer tungt når hun drar så lenge på sykkeltur...
Eadni: Sier du det..?
Lillemann: Ja, vi må prate med henne...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

"...for oss som har opplevd å være den personen med ørlite promille som skal gjenvinne balansen..."

I går var jeg, kjerringa og hunden ute på en av årets ti på topp turer her i Østfold.                                                       ...