Søk i denne bloggen

mandag 17. oktober 2011

Spysyka eller matforgiftning?

Fredag var jeg og kona ute og spiste lunsj samme, før barna ble henta i barnehagen og halve familien dro til hurtigbåten.

Lørdags før middagstid kjente jeg meg uvel,og vips starta jeg å spy...
Kjære tid,som jeg skulle spy-
Resten av dagen,ettermiddagen og natta gikk til - å spy!

Jeg fikk sånne flash backs til da jeg var gravid,med ekstrem svangerskapskvalme... Jeg skulle ikke klare å sitte oppreist,så snart jeg løfta hodet var det bare å spy... Og kraftløs,noe så vanvittig!!
Noen timer etter at jeg begynte å spy, starta kona mi å spy- vel tretti mil unna her jeg sitter...
I går var jeg litt bedre, og klarte å få i meg litt cola + noen druer, samt smakt på deilig middag hos omtenksomme naboer ;-)

I dag...
I dag skulle jeg ikke klare å gå til barnehagen to minutter unna,fordi pusten min ikke holdt - takke meg til ventolin sier jeg bare!

Etter å ha henta fortsatt syk kone og lillemann bå båten,dro jeg i barnehagen med han. Vel framme i barnehagen blir jeg tatt fast av ped.leder hos lillemor,med spørsmål om å ta henne med hjem - fordi hun har diare...

Selvfølgelig tar jeg med lillemor mi hjem, og selvfølgelig tar jeg med lillemann hjem og - som følger med og spør om han og kan være med...

Der gikk planen min om å sove i vasken, noe som ville vært deilig etter fem relativt dårlige netter...

Nå kjenner jeg trøtta ta meg, sammen med behovet for voksentid, kjærestetid og ro før jeg legger meg.

Får se hva det blir til, det som er sikkert er iallfall at jeg i morgen er hjemme og ser an pusten min, og har lillemor med meg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

"...for oss som har opplevd å være den personen med ørlite promille som skal gjenvinne balansen..."

I går var jeg, kjerringa og hunden ute på en av årets ti på topp turer her i Østfold.                                                       ...