Søk i denne bloggen

torsdag 13. mars 2014

Ja se der ja, nå må du ikke blåse bort...

En lang, men flott dag åsså i dag.

Jeg fikk ikke til å møte besteste Pia i går fordi vi både hadde opplegg utover, men i dag - i dag får jeg møte ei av de flotteste jentene jeg har kjent i min ungdom.

Før ME kommer kastende inn med ferge til byen, har jeg vært heldig og få prate med konemor i telefonen, og fått min daglige dose med små erting…

Åååh, sier du det er det vind der nede - få se ut viduet… Ja se der ja, nå må du ikke blåse bort… Konemor fikk se ut vinduet ned på elven rett utenfor vinduet og der er det ikke mye rørelse, det hun ikke ser er der i mot flaggene som står rett ut eller går til alle kanter på framsiden av hotellet…

Jeg tenker det er godt hun har fått besøk jeg, så har hun noen hun kan rase med inntil jeg kommer hjem i morgen - det er godt med litt avlastning tenker jeg… for eksempel hun som har kastet opp i helikopteret på vei til Tromsø i dag :-)




For øvrig kan det nevnes at værmeldingen for i morten ser heller dyster ut - opp i full storm, styrke 20-25, jeg tror jeg svimer av… og en ting er i alle fall klart - jeg skal IKKE opp i fly igjen med det første!!
Har trålet rundt etter flypropper til ørene, da dette kan være fornuftig for å unngå opplevelsen av å sprenges i hodet…

Nope, er det noe man IKKE har i bartebyen som vi har på hvert hjørne i Tromsø - ja så er det apotek.
"Dessverre, disse proppene har ikke vi da må du til apotek1"
Ja vel, og hvor finner jeg det?
Neeeei, det er vanskelig å si - da må du enten opp på et senter såååå lang tid unna i den retningen, eller inn til sentrum sååååå lang tid i den retningen… der er det forresten stengt nå…

Jeg skal innom apotek1 i Tromsø når jeg kommer hjem, der skal jeg kjøpe ferdig til konemor skal ut å fly - så slipper hun å dra på proppejakt :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alenetid- frivillig eller..?

  Alenetid- Facinerende hva man får seg til å tenke på, når man har tid for seg selv... Mens noen higer etter alenetid, er ikke andre så o...