Søk i denne bloggen

mandag 31. mars 2014

så jeg ikke glemmer verken hvordan hun er ut eller hvordan det er å holde rundt henne...

Det er hyggelig at konemor kommer hjemom en gang i blant, så jeg ikke glemmer verken hvordan hun ser ut eller hvordan det er å holde rundt henne...
Nå var vi heldige og fikk ha henne hjemme i hele fire dager... nesten, før hun dro igjen - det gode er at jeg ikke blir lei henne... det går forresten ikke an, hun er alt for elskbar til det.

Faktisk er det slik, både når jeg tenker meg om og når jeg ser på hva jeg får meg til å skrive - at jeg for tiden egentlig savner litt konemor mi - ha henne hjemme, se film sammen med henne, jabbe med henne, ta på henne når jeg passerer henne, se henne tulle med småttingene, bare se på henne...

Naboen har vært bortom med påskekos til oss for å ha med på påseferie, det falt i god smak - jeg gleder meg til å ta det med på hytta og ut i bålkroken sammen med konemor og avleggerne. Jeg gleder meg i det hele tatt til påskeferie og å være på hytta i stillhet og en tilværelse der man bare er :-)

I ettermiddag har vi lagt smoothie til småtassene, skulle være kveldskos - men ble en høvelig ettermiddag / kveldsmatkos i stedet, fordi vi har småttinger som har kveldsmaten så inne både når det kommer til tidspunkt og type mat...
... Men godt var det uansett hva man kaller det, deilig og godt - takk til tante som har lært eadni hvordan man lager god smoothie :o)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alenetid- frivillig eller..?

  Alenetid- Facinerende hva man får seg til å tenke på, når man har tid for seg selv... Mens noen higer etter alenetid, er ikke andre så o...