Søk i denne bloggen

tirsdag 4. mars 2014

se meg dypt inn i øynene ba han meg om.

Jeg gikk inn til lillemann for å fortelle han en ting i sta.

Er det en god eller dårlig nyhet spurte han da jeg kom inn til han, hallo lillemann min - du er seks år, hva er dette med god eller dårlig nyhet tenkte jeg på da…

En god eller dårlig nyhet lillemann, hva tenker du er en dårlig nyhet spurte jeg?
Jeg tenker at du skal fortelle meg at jeg ikke kan besøke kompisen min i morgen, det er en dårlig nyhet. egentlig trodde jeg at du skulle fortelle meg en god nyhet, at jeg får komme på besøk.

Jeg fortalte lillemann at han får komme på besøk og labbet fram og la meg ned ved siden av, se meg dypt inn i øynene ba han meg om. Jeg kikket lillemann min dypt inn i øynene når han spurte videre, prater du sant nå eadni - er det helt sikkert?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alenetid- frivillig eller..?

  Alenetid- Facinerende hva man får seg til å tenke på, når man har tid for seg selv... Mens noen higer etter alenetid, er ikke andre så o...