Søk i denne bloggen

lørdag 12. april 2014

Åååh, jeg vet nå ikke det...

Lillemann og lillemor har vært ute og prøvd syklene sine i dag.


Lillemann ga full trøkk nesten fra start, mens lillemor er mer varsom og prøvde seg fram - fallt, slo seg, gråt og syklet videre.

Etter tredje fall, og vondt først i beinet, så i armen, og så dunka man sykkelhjelmen sa eadni at kanskje det kunne være godt med en liten pause fra syklingen.

Neida eadni svarte lillemor, jeg skal konsentrere meg og det går bra får du se. Det er flott svarte jeg, og hørte samtidig lillemann på seks år som sto på siden min -

"Åååh, jeg vet nå ikke det..."


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

"...for oss som har opplevd å være den personen med ørlite promille som skal gjenvinne balansen..."

I går var jeg, kjerringa og hunden ute på en av årets ti på topp turer her i Østfold.                                                       ...