Søk i denne bloggen

onsdag 23. april 2014

... og jeg begyner å synes synd om meg selv... Jeg har lyst på kake...

Eadni har hatt vondt i skulderen sin over tid, og har problemer med å ligge på siden - det skulle bli gjenstand for undring og behandling hos lillemor ved leggetid i kveld...

Eadni: Jeg kan ikke ligge som du vil lillemor, det gjør vondt i skulderen min.
Lillemor: Hvorfor gjør det så vondt eadni?
Eadni: Det er ikke så lett å svare på.
Lillemor: Prøv å gjør slik som meg eadni, løft armen din forsiktig opp...
Eadni, mens hun løfter: Sånn lille venn, det gjør vondt.
Lillemor: Nei, du gjør ikke som meg forsiktig - du gjør det for fort.
Eadni, mens hun løfter sakte: Sånn lillemor, det kjentes bedre ut.
(Rent taktisk tenker eadni det er klokelig å ha det bedre, for om mulig å unngå en runde nummer tre, fire og fem med løfting...)
Lillemor: Går det bra med deg nå, ser du det hjelper å være forsiktig som meg.

Vi er heldige som har sånne omsorgsfulle og elskelige småtasser :o)

Skuldrene verker og verker, og jeg nærmer meg stadiet da ingenting nytter lengre og jeg begynner å synes synd om meg selv...


Jeg har lyst på kake...
Jeg har lyst på denne kaken...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alenetid- frivillig eller..?

  Alenetid- Facinerende hva man får seg til å tenke på, når man har tid for seg selv... Mens noen higer etter alenetid, er ikke andre så o...