Søk i denne bloggen

tirsdag 8. april 2014

hvorfor lukter det så vondt av bæsj?

Hvorfor, hvorfor, hvorfor... eadni hva ser du på Tv, forstår du alt det de sier eadni, hvorfor har du den på da, styrer du den med PC´n...
... er det greit jeg bare klipper av lappen i rompa til Tod..?

Du og du det er mange spørsmål som kommer fra den lillingen.

Jeg må på do eadni...
Okey, bare gå på do du vennen min.
Hvorfor lukter det så vondt av bæsj?
Godt spørsmål lillemann. Vet du at når man spiser mat så går den inn i munnen, blir tygget og så skjer det en del greier før den kommer til rompa og skal ut - og når den kommer ut lukter det alltid vondt, hos alle...
Det er helt unødvendig...

Joda, han får sagt det lille skatten min.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

"...for oss som har opplevd å være den personen med ørlite promille som skal gjenvinne balansen..."

I går var jeg, kjerringa og hunden ute på en av årets ti på topp turer her i Østfold.                                                       ...