Søk i denne bloggen

onsdag 2. april 2014

Bildet jeg fikk tilsendt av tre deilige unger som spiser bursdagskake i ettermiddag rørte ved hjertet mitt

Jeg har pratet med tante mana i dag som er hjemme med småsmurfene, hun ordner og styrer for de og er veldig flink - samtidig som jeg kjenner på hvor godt det er at de får bli mer kjent med henne og hun med de.

I ettermiddag har ungene fått besök av søskenbarnet sitt, noe som er veldig stort - de har nemlig vært veldig opptatt en periode nå av at de har søskenbarn her og der. Bildet jeg fikk tilsendt av tre deilige unger som spiser bursdagskake i ettermiddag rørte ved hjertet mitt - og gode lille jenta mi som sover søtt i senga si :o)

En lang og spennende dag for min del er til ende, og jeg har nok en kveld krypi under dyna mens jeg kjenner på hvor rart det er å være så nær hjem og likevel på hotell...

I morgen kommer konemor hjem fra reis, lillemann presenterte oversikten til meg i går "to dager til mamma kommer og tre dager til du kommer, i morgen er det en dag til mamma kommer og to til du kommer..."

Nå skal jeg slappe av og nyte alenetiden når jeg alt har den...
Dagens beste - Telefon hjem i sta der jeg pratet med lillemann og hørte lillemor i bakgrunnen, for så å høre alle tre ungene aktiv i bakgrunnen litt senere...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alenetid- frivillig eller..?

  Alenetid- Facinerende hva man får seg til å tenke på, når man har tid for seg selv... Mens noen higer etter alenetid, er ikke andre så o...