Søk i denne bloggen

fredag 25. april 2014

Jeg ler meg enda mer skeiv enn jeg allerede er!!

Vi skulle ha handlet litt vennen min.
Ja, vi må lage en handleliste.
.......
Det ble en laaaang liste...
.......
Vil du handle i kveld eller i morgen?
Jeg tenker jeg handler i kveld, så er det gjort.

Som sagt, så gjort - og jeg snasket meg til butikken en tidlig fredags kveld, eller sen ettermiddag - alt etter som...

Kjære tid -
Folk over alt, i matbutikken, fortsatt klokka halv åtte om kvelden... jeg må være naiv som trodde jeg skulle få gå i ro og mak...

Heldigvis har man fått denne fantastiske oppfinnelsen, shopekspress - jeg digger den!!
Ta med en haug poser, pip underveis, putt i posene, komme seg til kassen, pip pip, betale, gå rett ut uten å stå i kø... hæææærlig!!

Jeg skal bare hilse å si det er deilig å sitte i bilen på vei hjem etter en fredagskveldhandling, mens man tenker på at når man kommer hjelp skal man rygge bilen inn opp til trappa og lasse ut...
... for så å komme hjem å se at det har vært noen klovner og parkert en bil der jeg pleier å kjøre når jeg skal rygge opp til trappa...

Smurfen kjente irritasjonen og så rødt skal jeg bare si, først fram med bilen, så inn på parkeringen nedfor huset, så tilbake og snu bilen etter å ha tenkt seg om et tag, for igjen å rygge opp fra motsatt side enn den vanlige...

Konemor kom pent ut og møtte meg på trappa, og fikk mitt vennlige "dersom jeg traff på den personen som har parkert som ei rævva, så skulle jeg tatt meg en vennlig prat med denne".

Sofakroken vår er veldig god, det har vært fantastisk deilig å skli ned i sofa etter hjemkomsten i sta - og enda kjekkere med trinni og susannah på tv der de fornyer Brita m. engseth... jeg ler meg enda mer skeiv enn jeg allerede er!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

"...for oss som har opplevd å være den personen med ørlite promille som skal gjenvinne balansen..."

I går var jeg, kjerringa og hunden ute på en av årets ti på topp turer her i Østfold.                                                       ...