Søk i denne bloggen

søndag 16. februar 2014

fingermaling i rene storproduksjon...

To små avleggere har styrt rundt meg i dag, fra tidlig på morningen… likevel ikke så tidlig som eadni var påan i dag :-)

Vi har hatt en lekens, i alle fall barnets, dag i dag.

Barne - TV og frukt på morningen mens man venter på frokost - for man må jo få i seg riktig, og ikke minst deilig frokost en søndagsmorning…

Eadni sitt ønske om å gå ut for å leke ble nedstemt av to småsmurfer som i kor uttrykte at de heller vil finne på noe inne…

 Fingermaling i rene storproduksjon, tegning, fargelegging, dukker, kopper og kar, duplo… vi har riktig  konsentrert oss om det som er viktig i dag :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

"Psykt bra samtale" - mitt lille bidrag til den store jobben

Jeg har de siste to - tre årene gått med en kraftig drøm om å starte min egen podcast, en pod der jeg snakker med folk om psykisk helse gene...