Søk i denne bloggen

fredag 9. mai 2014

...jeg blir svimmel av alt som florerer rundt i statsministerens kretser om dagen...

Dagens mange tanker i smurfeland...

Den norske statsministeren sto på talerstolen framfor eget folk i dag og kjatet i vei om de store endringene man allerede er i ferd med å merke etter regjeringsskiftet -

Jeg kan ikke la være å undre meg over at den største endringen jeg ser handler om svakhet, om feighet, om triksing med ord, om å gå bak ryggen på det norske folket, om fornedring av Norge som forkjemper for menneskerettighetene, om skam...

Joda,
jeg ser og at man er i ferd med å innfri en del saker og ting man faktisk har lovet i forkant - viktige saker og ting som eksempelvis legalisering av poker, frie snøscooterløyper, helgeåpne pol og hva var det nå jeg leste her i går ... jo, man mente at fyllekjøring var ut - og det er takk og lov bra, men cannabis skulle vært legalisert...

I tillegg har vi selvfølgelig skattelettene - som Ola hvermannsen ikke ser noe til, da disse er gått til de som allerede har mest.
Unnskyld meg -
Det oppleves som om man er blitt lovet en kake og ender opp med å få smuler, da det viser seg at noen andre allerede har mer enn forsynt seg...



I dag står samme dama på talerstolen og sier at Kina røyker hasj, derfor vil man likevel ikke gå med på de krav som kommer fra den kanten.

Jeg kjenner jeg blir svimmel av alt som florerer rundt i statsministerens kretser om dagen - For noen dager siden var det ikke snakk om at Kina hadde kommet med noen krav og man ville legalisere cannabis, i dag vil man ikke oppfylle Kinas krav fordi de røyker hasj...

Jeg lurer på hva man sitter og røyker i regjeringen, noe må det være - ettersom man fabler i vei.

Det kan bli et stygt fall tenker jeg...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

"...for oss som har opplevd å være den personen med ørlite promille som skal gjenvinne balansen..."

I går var jeg, kjerringa og hunden ute på en av årets ti på topp turer her i Østfold.                                                       ...