Søk i denne bloggen

fredag 17. april 2015

det går faktisk an å få suss på konto også, med gode rentebetingelser

http://buzzit.no/10-ting-du-ma-vite-du-forelsker-deg-i-en-sykepleier

Hmmm...

Det finnes faktisk personer som etter at det blir slutt med en sykepleierkjæreste, velger nettopp en sykepleier... igjen...
...
Jeg for min del, gjorde ikke akkurat det...

Da det ble slutt med meg og min sykepleierkjæreste og tiden etter hvert var moden for ny kjæreste, gikk jeg i ei helt annen retning og fant meg ei som er revisor...

Ikke for at det har gått over styr med personlig økonomi tidligere, det er likevel slik at det er ganske deilig med ei som har spesielt greie på og interesse for tall, økonomi, budsjett osv...

Jeg har ikke gått tom på konto en eneste gang etter jeg ble sammen med min revisor, dessuten har jeg fått erfare noe annet - det går faktisk an å få suss på konto også, med gode rentebetingelser - og man kan selvfølgelig ta ut ved behov :-)

I ironiens navn heter konemor det samme som sykepleiereksen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alenetid- frivillig eller..?

  Alenetid- Facinerende hva man får seg til å tenke på, når man har tid for seg selv... Mens noen higer etter alenetid, er ikke andre så o...