Søk i denne bloggen

fredag 27. juni 2014

Nå, har jeg planer om å nyte litt alenetid i sofa med film og rypskit...

I dag har vi hatt enda en milepæl i smurfeland...
Lillemann har hatt sin siste dag i barnehagen, ikke bare for i år - men i det hele tatt, nå har vi en skolegutt fra høsten av...

Stolt gutt på morningen i dag, stolt og spent gutt på vei til barnehagen med eadni sin sparkesykkel og en veldig fornøyd gutt som fikk utdelt boka med sin historie fra barnehagen i dag da han ble henta.

En fin liten bok med en hærlig samling av bilder fra gutten vår var langt mindre enn nå og fram til nå, tiden har flydd og vi har gått fra å ha en deilig og fornuftig liten tass med lange krøller, til å få en stor og enda mer fornuftig skolegutt med kortklipt hår...

Lillemann var veldig klar for å bli tatt bilder av før barnehagens siste dag, på vei til barnehagen, i garderoben og hjemme igjen... og han var klar for å markere at han har gått fra barnehagegutt innenfor gjerder, til skolegutt som ikke lenger har gjerder rundt seg.
Etter barnehagen i dag har vi vært i byen -
Småsmurfene overtalte meg til burgerking... etter at eadni hadde fått sprøyte i skulderen ble det lekeplass i byen - deeeeet var kos for småsmurfene det - og for meg var det deilig å se de leke.

Livet er hærlig, feriekos er hærlig!
Jeg har planer om å kose meg med familien i ferien... vent lit... jeg koser meg alltid med familien min, så i ferien skal jeg kose meg enda mer...
Kvalitetstid, avslapping, fjell, camping, venner, farting... i det hele tatt - kos, kos, kos!!
Jeg har og planer om hvile... og fiske...

Nå -
Har jeg planer om å nyte litt alenetid i sofa med film og rypskit :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

"Psykt bra samtale" - mitt lille bidrag til den store jobben

Jeg har de siste to - tre årene gått med en kraftig drøm om å starte min egen podcast, en pod der jeg snakker med folk om psykisk helse gene...