Søk i denne bloggen

søndag 13. juli 2014

Konemor og meg sitter ute i romantisk kveldssol...

Ferien vår har blitt til campingferie med hærlig lavvo, bade og slækkliv.

Lillemor forteller stolt både her og der at hun har to mammaer - ved innsjekkinger, på spisesteder, i betalingskø, i vannkø... Jorda - vi begynner å bli vant til den hjertelige informeringen hennes...

Inne på campinplassene når vi tusler rundt mellom vogner - enkle uten fortelt, og de med store og enda større fortelt, har lillemor ytret sin glede over hvor heldige vi er som har både campingvogn og lavvo...
Men vi har da ikke campingvogn vennen min, vi har jo lavvo retter jeg...
Jaja jeg vet det fortsetter hun, men tante og onkel har vogn og da har de den sammen med oss og vi har lavvo sammen med de - og da har vi både telt og vogn...

Hun er ikke rådvill, lille smurfen min :o)

I går kom vi til en badecamp etter et par dager og netter på et havsbad - det har vært fantastisk å se ungene bade og kose seg, og ikke minst gå så lettkledd - ulltøyet ligger igjen hos bestemor og bestefar og venter på oss, godværet er kanskje over der oppe når vi kommer dit...

Nå er småsmurfene lagt i myggteltet, inne i innerteltet i lavvoen - skal være tett for stikkende uvesen der...
Mens konemor og meg sitter ute i romantisk kveldssol sammen med insekter, ipaden og svigermor - på telefonen... konemor har fyrt insektlanternen så vi håper på å få være i fred for mygga ganske snart ;-)

I morgen skal vi nyte lilleputtland, og være småsmurfer hele gjengen - jeg gleder meg litt barnslig som jeg er...

Jeg har lyst på kake...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alenetid- frivillig eller..?

  Alenetid- Facinerende hva man får seg til å tenke på, når man har tid for seg selv... Mens noen higer etter alenetid, er ikke andre så o...