Søk i denne bloggen

mandag 9. juni 2014

...for sikkerhets skyld tok jeg med ei ulltrøye til hver av oss og vindjakker...

Etter å ha sjekket værmelding pakket jeg bager og bil før pinse, og vi satte kusen mot hytta...

Shortser, kortbukser, t-shirts, sommerkjoler og et turhyre ... for sikkerhets skyld tok jeg og med ei ulltrøye til hver av oss og vindjakker...

Det vi har brukt i pinsehelgen, i tillegg til undertøy selvfølgelig - er ulltrøye og langbukser, ullsokker, gore-tex og vindjakker... og fiskecapsen.

Solen og de 15-17 graderne som var snakket pent om så vi lite til, vind der i mot og skyer så vi desto mer til... men ikke nok til å stoppe oss fra kosen på hytta.


Vi har vært ute og hatt bål, stekt osteskiver og sveler som vi pleier - og vi har fisket... Du og du, jeg er sååååå fornøyd med fiskestangen jeg investerte i mot slutten av sommeren i fjor - den er vanvittig god å kaste med og jeg nyter hvert minutt med den...
... ertet for min omsorg for stanga blir jeg også - men det gjør ikke noe.

Nå er vi hjemme igjen, og jeg må si -
Det er kjekt å være på hytta, kjekt å være sammen med folket der, kjekt å stå på moloen, kjekt med bål osv...


... det er likevel veldig kjekt når vi kommer inn hjemme igjen - senga si, badet sitt, stolen og sofa...

Nå er vi klar for ny arbeidsuke - to eller tre arbeidsdager denne uken, så er det helg igjen... et par uker til og så er det ferie...

... jeg er klar for ferie!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvorfor, hvorfor gikk jeg i gang med noe som dumt som å slå løs på ting?

 Jeg husker ikke hva det var som gjorde at jeg selvskadet første gang, men jeg husker hvor jeg var og hvordan det foregikk. Året var 1994 og...