Søk i denne bloggen

lørdag 24. september 2011

Klokka er litt over syv om kvelden, og hvor er jeg?
Jo, det skal jeg si deg-
Jeg ligger i senga,har lagt meg for kvelden jeg...ja,du leser rett...

Jeg er ei voksen jente,midt i trettiåra-beste alder vil noen si. Jeg er ikke syk,kjeder meg ikke oppe i eget selskap,ikke spesielt trøtt-
Og jeg hadde gledet meg til alenetid forran tv...

Så, hva gjør jeg til sengs alt nå?
Jo-
Vi er alene på hytta- jeg, lillemann og lillesmurfen. Lillemann på tre og et halvt karte ikke finne ro da mamma dro hjem, og spurte til sist;

"Eadni, kan du pusse tenner og legge deg her sammen med oss?"

Hva gjør man når man får et par slike deilige øyne som spør?
jo, som du alt har gjettet - da pusser man tenner og legger seg...

Sånn, da er det bare en ting til å tilføye -
Natta :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alenetid- frivillig eller..?

  Alenetid- Facinerende hva man får seg til å tenke på, når man har tid for seg selv... Mens noen higer etter alenetid, er ikke andre så o...