Søk i denne bloggen

fredag 2. september 2011

og nå er jeg her...

Ved middagsbordet i dag snakket vi om tiden da konemor og jeg møttes.
Det var når mamma og eadni nettopp var blitt kjent med hverandre, før du ble født og vi ble mammaer sa jeg til lillemann.
Hvor var jeg da spurte han, i magen til mamma?
Jeg svarte som best jeg kunne -
Du var ikke blitt til enda lille venn, men mamma og eadni hadde allerede pratet om at vi en gang ville at du skulle komme.
...
Da kom det med største glede og selvfølgelighet fra lillemann - "og nå er jeg her..."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

"...for oss som har opplevd å være den personen med ørlite promille som skal gjenvinne balansen..."

I går var jeg, kjerringa og hunden ute på en av årets ti på topp turer her i Østfold.                                                       ...