Søk i denne bloggen

mandag 26. september 2011

Pisshjørne

Sent i går kveld,eller idlig i natt-jeg var iallfall sovna...
Jeg våkna av Lillemann som lå og ropte "jeg mÅ tisse,jeg må tisse"

Jeg spratt opp,strena inn til poden,snappa han opp og satte kurs mot badet. Vel inne på badet fortsatte lillemamm med
"så skarpt lys eadni,skarpt lys og jeg får vondt i øya".

Jeg plasserte lillemann ved doet,tok fram tissen og ba han begynne å tisse mens jeg skulle skru av lyset.
Når jeg så snur meg har lillemann begynt å tisse,flink å gjøre som han fikk beskjed om...
Men med øya igjen- og kurs rett forbi do,og rett i hyttehjørnet hvor han og tisser ned en ny dorull...du store min tid...

Vi ble enoge om at han skulle legge seg igjen,så skal eadni vaske i morgen...

Så,i dag har man vaska bad ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alenetid- frivillig eller..?

  Alenetid- Facinerende hva man får seg til å tenke på, når man har tid for seg selv... Mens noen higer etter alenetid, er ikke andre så o...