Søk i denne bloggen

onsdag 21. september 2011

Slangeis og tilrettesetting

Lillemann kom hjem fra butikken med mamma i ettermiddag,og satte seg i fanget hennes med slangeisen sin. Etter at han hadde fanget slangen og gjort klart at ingen får smake på slangen,spør eatni om han vil komme å sitte litt hos eatni.
"ja svarer lillemann,jeg skal bare sitte litt hos mamma først"
Han snur seg like kjapt fra mamma og sier "sånn,nå er jeg ferdig å sitte hos mamma" og spratt i vei over mot eatni...

Lillesmurfen på sin side- to og et halvt år...
Når vi henta henne i barnehagen i dag fortalte barnehagetante at mens hun forsøkte å få tak i vikar pga sykdom,sto lillesmurf å jabba på siden. Etter å ha stått og snakka om hverandre ei tid,spurte toåringen min "høre du æ sir å snakke til dæ?"

Jeg er så stolt av å ha så deilige barn :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

"...for oss som har opplevd å være den personen med ørlite promille som skal gjenvinne balansen..."

I går var jeg, kjerringa og hunden ute på en av årets ti på topp turer her i Østfold.                                                       ...