Søk i denne bloggen

torsdag 22. mai 2014

har stoppet sugar i dag?

Jeg må si det at da jeg i dag satt på kontoret og opplevde at vår hyggelige, fremmedspråklige vaskehjelp spurte "har stoppet sugar i dag?",
...da kjente jeg litt på hva i svingende har du med om jeg har kuttet ut sukker i dag eller ikke har kuttet ut sukker i dag...

Høflig og dannet som jeg er spurte jeg noe klønete og overraskende opp igjen før jeg svarte på spørsmålet hennes - hæææ??

Har stoppet sugar i dag gjentok den vennlige og blide damen, mens hun nikket med hodet mot gulvet...

Aaaaaaah, om du skal støvsuge gulvet i dag - neida, det trenger du ikke - men takk skal du ha...

Jeg satt noen sekunder med en blanding av smil og spørsmål i hodet mitt før jeg kom meg tilbake til den jobben jeg drev med før vaskehjelpen kom på besøk...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alenetid- frivillig eller..?

  Alenetid- Facinerende hva man får seg til å tenke på, når man har tid for seg selv... Mens noen higer etter alenetid, er ikke andre så o...