Søk i denne bloggen

fredag 24. april 2015

Vi trenger ikke suksess på jobb for sex mange ganger i uken...

http://www.ijobb.no/Mer_sex_gir_h_yere_l_nn__viser_ny_forskning-5-87-621.html

 forskerne er sikre på at det er en klar sammenheng mellom sex og suksess på arbeidsplassen.

Det er etter hvert gangske mye man forsker på, og nå også sammenhengen mellom hvor ofte man har sex - eller hvor ofte man elsker, noe jeg personlig mener høres finere ut, og suksess på arbeidsplassen.

For egen del må jeg si det ikke er rart det går dårlig på arbeidsplassen om dagen, ettersom konemor befinner seg på andre siden av landet på fjerde måneden.

Jeg har i utgangspunktet ikke lurt på hvor stor suksess konemor har på arbeidsplassen om dagen. Ettersom forskningen sier at det helt klart er en sammenheng mellom disse to greiene skulle jeg kan hende håpe det ikke går så bra for henne, noe jeg imidlertid tror det gjør...

Så, da er spørsmålet - det store spørsmålet - hva er det som bringer suksess inn i arbeidslivet til konemor på andre siden av landet?

Jeg må ærlig talt si at
Jeg har stor tiltro til forskning, i alle fall hadde...
Jeg tror forskning kan gi oss mange svar på ting vi lurer på, om ikke nødvendigvis alt...

For egen del, når det kommer til akkurat dette forskningsresultatet, har jeg få alternative muligheter framover;
1- Jeg må vurdere å pakke snippveska for snarest mulig og komme meg sørover til der det befinner seg en mistenkelig suksess på arbeidsplassen.
2- Jeg må få konemor oppover betydelig oftere om jeg selv skal satse på suksess i arbeidslivet.
3- Jeg må rett og slett drite i dette forskningsresultatet, noen ganger er forskningsresultatet enten betalt, herunder jukset med, eller på annen måte blitt feil.

Jeg har i dette tilfellet langt større tiltro til at konemor er avhengig av andre ting enn hyppig sexfor suksess i arbeidslivet.
Jeg har i dette tilfellet stor tiltro til meg og konemor, til kjærligheten, tilliten til og støtten i hverandre på hver sin side av landet.

Jeg elsker deg konemor, og jeg er overbevist om følgende:
Vi trenger ikke sex mange ganger i uken for suksess på jobb...
Vi trenger ikke suksess på jobb for sex mange ganger i uken...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

"...for oss som har opplevd å være den personen med ørlite promille som skal gjenvinne balansen..."

I går var jeg, kjerringa og hunden ute på en av årets ti på topp turer her i Østfold.                                                       ...