Søk i denne bloggen

onsdag 12. februar 2014

jeg kjenner mer og mer behov for å få hjem lillejenta mi...

Nå har jeg vært flink og gjort jobben min… samtidig som jeg kjenner mer og mer behov for å få hjem lillejenta mi…

Det er rart det der, når konemor reiser bort - eller som nå at hun har med seg lillemann og reiser bort - da får jeg et ekstra behov for å få hjem ungene - eller som nå, lillejenta mi…

Inn mellom mailer og referat, mellom telefonsamtaler og lunsj -
Jeg ser på klokka, nærmer den seg ikke snart tid for å legge bort jobben og hente lillejenta mi hjem… den tiden har kommet nå, jeg har ca. i dette øyeblikk logget meg ut av jobbgreiene…

Lillemor skal straks komme hjem til eadni, vi skal spise gullegahkku, vi skal tegne og vi skal kose oss framfor barne -tv.

I natt skal lille smurfen min ligge på mamma sin plass i senga så kan jeg se litt på henne når jeg legger meg, og jeg kan snoske litt på henne og gi henne en-to-tre-fire suss før jeg legger meg til for å sove :-)


Nå, nok er nok -
Nå skal smurfen min hjem!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

"Psykt bra samtale" - mitt lille bidrag til den store jobben

Jeg har de siste to - tre årene gått med en kraftig drøm om å starte min egen podcast, en pod der jeg snakker med folk om psykisk helse gene...