Søk i denne bloggen

torsdag 24. april 2014

en gjeng med sykepleiere... og som til sammen danner en flott bukett med fagfolk og medmennesker.

Jeg er heldig å ha verdens cooleste jobb -

Det er et hopetall av møter å løpe i mellom noen dager, og jeg liker det - som i dag - jeg har ikke en gang tatt meg tid til å sitte ned for å spise maten min.
Andre dager er helt rolige og jeg kan konsentrere meg om å sortere diverse papirer, se gjennom gamle papirer, makulere, lese og holde meg oppdatert på diverse artikler, reglement, veiledere, lovverk osv.

Ettersom jeg har en kropp som ikke helt vil fungere slik jeg aller helst vil alltid, er jeg og heldig og ha en type jobb som akseperer at det går saktere noen dager - bortsett fra diverse møter styrer jeg det meste av dagene mine selv - å kunne tilpasse og hensynta både helse, familie og jobb på denne måten er fantastisk kjekt.

Av alle de møter jeg flyr i mellom i løpet av en månedes tid, er tillitsvalgtmøtet sist i måneden det møtet jeg kan si jeg riktig gleder meg til. Å høre hvordan det står til ute i avdelingen, prate om aktuelle saker, planlegge ting sammen og ikke minst bare være sammen - se hverandre, er veldig kjekt.

Det er faktisk veldig kjekt å samle mine tillitsvalgte synes jeg, liker å si mine, en gjeng med sykepleiere som holder til på litt forskjellige områder i hverdangen sin - og som til sammen danner en flott bukett med fagfolk og medmennesker.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

"...for oss som har opplevd å være den personen med ørlite promille som skal gjenvinne balansen..."

I går var jeg, kjerringa og hunden ute på en av årets ti på topp turer her i Østfold.                                                       ...