Søk i denne bloggen

fredag 21. mars 2014

hun er jo veldig elskelig, og jeg elsker henne jo jeg og...

Mamma har vært på jobbreis, og nå er hun hjemme igjen - noe som gleder ikke bare eadni, men også de to småsmurfene.

Lillemor våknet sent i natt, eller tiiiiidlig i dag om man vil, hostet og var på do før hun ble med inn i storsenga.
Mamma, mamma..?..maaammaaa?!?
Mmmh…
Åååh mamma, jeg har savnet deg sånn…

FOR et gjensyn, og FOR en kos - noe som fikk meg til å tenke på at jeg ikke kunne komme på å ha fått en kos som en gang lignet den kosen da mamma kom hjem i går kveld…

En overlykkelig lillemann på morningen når mamma kom inn til han på badet, kos - kos - kos - kos, så mye kos at man ikke vet hvor man skal gjøre av seg - fantastisk herlig å se på.

Ungene er kjempeslitne etter uken, og etter en lang dag ikke minst - lillemor har vært våken helst siden klokka fem i dag tidlig… eller natt…

Eadni tasset inn til lillemor etter at hun var sovnet i kveld, i alle fall rundt det øyeblikket hun sovnet. Jeg er så veldig glad i deg visket jeg til henne -
Jeg er så glad i deg også mamma svarte hun.
Mamma..??
Det er eadni som er inne hos deg nå altså visket jeg til henne, mens hun bare lå der med øynene igjen og med det største og lureste smil…

Konemor er riktig nok sliten etter uka vil jeg tro, men jeg vil og tro hun eier den største tilfredshet når det kommer til å være attraktiv hos små avleggere for tiden - de ELSKER mamman sin, det er ikke vanskelig å se… eller forstå -
hun er jo veldig elskelig, og jeg elsker henne jo jeg og…


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

"...for oss som har opplevd å være den personen med ørlite promille som skal gjenvinne balansen..."

I går var jeg, kjerringa og hunden ute på en av årets ti på topp turer her i Østfold.                                                       ...