Søk i denne bloggen

søndag 2. mars 2014

det er faktisk deilig å være mer attraktiv enn mamma del lille stunden det varer...

Det er okey å være på reis fra tid til annen -

Jeg har kosa meg med det som er bedrevet i tigerstaden, og det har vært veldig kjekt å møte på venner og familie.
Snusingen på det minste lille tilskuddet i familien fikk meg til å kjenne litt ekstra på lysten til selv å fylle huset med småsmurfer… pittesmå babyer pleier å ha en sånn innvirkning på babylysten min … det er bra man kan styre sine lyster…

Den opplevelsen det er å komme hjem er ikke bare kjekk - den er langt forbi kjekk, den er ubeskrivelig deilig…

Jeg satt nærmest med nedtelling av minutter i lufta, veldig klar for å komme hjem til ungene og konemor - det er det absolutt beste ved å være på tur, å komme hjem igjen!!

Lillemor og konemor kom mot meg i ankomsthallen, og jeg bare kjente ilinger gjennom hele kroppen -
"eadni, jeg har savnet deg sånn".
Fantastisk, det er hva det er.

At lillemor strigråter like etterpå, mens hun forteller at hun har savnet meg så - det gjør noe med et mammahjerte :-)

Å stå i kjøkkenvinduet å se lillemann komme hjem en liten stund etterpå, gjorde dagen min fullkommen.
Deilige lille gutten min, hengende rundt halsen - det er faktisk veldig deilig å være mer attraktiv enn mamma den lille stunden det varer når man kommer hjem fra tur… for jeg må bare innrømme at jeg til vanlig står bak mamma når det kommer til popularitet hos lillemann…

Nå sitter jeg her da, i sofa med beina opp -
Avleggerne er sammen med meg, lillemor i stolen med sofia, zum-zum og mer til mens lillemann ligger på sofa en halv meter fra meg og koser seg…

Å være hjemme med familien min, då trivs jag allra best :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

"...for oss som har opplevd å være den personen med ørlite promille som skal gjenvinne balansen..."

I går var jeg, kjerringa og hunden ute på en av årets ti på topp turer her i Østfold.                                                       ...