Søk i denne bloggen

torsdag 20. mars 2014

Nå er det kosetid :-)

Yesss!!!

Konemor har gått inn for landing, og jeg gleeeeeder meg til å få henne helt hjem!!!!

Småsmurfene sovnet raskt i kveld, lillemann etter å ha ligget med bildet av Toyamor i armene sine sikkert i tyve minutter - jeg savner Toya, hvorfor måtte hun dø, kan vi få oss en ny hund snart…
Han ba meg sette bildet på plass etter hvert, og like etterpå sov han - gullet mitt.

Lillemor ville forsikre seg om at hun kan komme inn og sove mellom mamma og eadni om hun våkner i natt… selvfølgelig skatten min, det får du...

Nå er det kosetid :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alenetid- frivillig eller..?

  Alenetid- Facinerende hva man får seg til å tenke på, når man har tid for seg selv... Mens noen higer etter alenetid, er ikke andre så o...