Søk i denne bloggen

onsdag 12. mars 2014

det som sies i reklamen om at lyden er halve moroa, det stemmer...

Det har vært en lang, men fin dag i dag.
Mange hyggelige og flotte mennesker samlet til deling av mange tanker og innspill - nyttig og lærerikt.

Jeg noterer med penn og papir mens jeg tenker jeg får ta opp med sjefen muligheter for å få et tastatur til ipaden for å gjøre ting lettere, og jeg legger ting bak øret til senere - ting som sikkert forsvinner fordi jeg pleier å glemme det som ikke er notert ned i blekk eller på tastatur…

Byvandringen før middagen i kveld…
Jeg har tidligere tasset rundt i blant annet Oslo, Bergen, Stavanger, Kristiansand, Tønsberg, Sandefjord,  Fredrikstad, Drammen og ikke minst mitt eget Tromsø. Jeg har sett fine og vakre steder, mindre fine og facinerende steder…
Det er likevel ikke til å se bort i fra, det jeg i dag har sett av Bartebyen er noe av det vakreste jeg har sett. Det er heller ikke til å stikke under en stol at det som sies i reklamen om at lyden er halve moroa, det stemmer med den historiske beretningen vi fikk i omvisningen i dag - Trondheim har en fantastisk fin byhistoriker som ikke bare vet og kan, han kan og fortelle i fra seg… Er du noen gang i Trondheim og vil vite litt om byen er det absolutt å anbefale å høre på denne karen!!!

Etter litt fast føde i kroppen etterfulgt av et glass vin sammen med hyggelige kollegaer på et hotellrom, er jeg nå tilbake på mitt eget rom og under dyna - hærlig fornøyd med dagen, høvelig trøtt og med mange gode tanker hjemover til konemor og ungene…

Konemor har vært hyggelig og sendt meg bilde av avleggerne, deilige småsmurfene, med oppdatering på hvor nydelige og flinke de er hjemme - det gjør godt i hjertet mitt <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

"Psykt bra samtale" - mitt lille bidrag til den store jobben

Jeg har de siste to - tre årene gått med en kraftig drøm om å starte min egen podcast, en pod der jeg snakker med folk om psykisk helse gene...