Søk i denne bloggen

lørdag 1. mars 2014

jeg skal kose - kose - kose

Jeg pleier ikke være borte fra ungene, i den grad en av oss er på reis og en hjemme - er det oftest jeg som er hjemme…
… og det er jeg glad for …

Jeg kjenner at jeg nå, etter ikke å ha pratet med småsmurfene siden mandags kveld - fem dager - begynner å nå en betydelig abstinens…

I går pratet jeg med de på telefonen, og da med bilder og film - ååååh, for en fantastisk oppfinnelse!!!

Jeg gleder meg masse til å komme hjem til de, jeg skal kose - kose - kose :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

"...for oss som har opplevd å være den personen med ørlite promille som skal gjenvinne balansen..."

I går var jeg, kjerringa og hunden ute på en av årets ti på topp turer her i Østfold.                                                       ...