Søk i denne bloggen

tirsdag 18. mars 2014

- men det er og noe som vekker høvelig bekymring...

Jeg har noen deilige småtasser - og i ettermiddag har jeg hatt to deilige og kosete småtasser, det er deilig - men det er og noe som vekker høvelig bekymring…

Lillemor kjentes småvarm ut og når hun kom i senga lå hun bare rett ut der, uten noe som helst tegn til å rase eller å drive annen form for leggetidsutsetting… Etter hvert ba hun meg om å lese, og hun sa at hun har vondt i halsen sin - mmmh, det var noe som ikke stemte forstås.

Lillemann har inntatt posisjon for å være i fred, framfor Tv, oppi badestampen og i sofa - skulle ha skrevet litt til, men det er sensurert bort...

For litt siden kom lillemann opp en tur fra senga si og lurte på hva jeg gjør. Jeg fortalte han pent om bloggen - hva det er og hvordan man bruker den.
Lillemann ble opptatt av om jeg har skrevet om han og lillemor, og det har jeg gjort - det var også greit.
Det var der i mot ikke helt greit å fortelle om verken lillemann sin egenopplevelse eller eadni sitt kliniske blikk på han i kveld - og det er greit, vi har blitt enig om ikke å ta det med. Lillemann spurte og om vi kan la være å legge ut bilder av de på nett i dag, han vet selvfølgelig ikke at vi ikke uten videre pleier å legge ut bilder av de - MEN, det er godt han er bevisst og godt han får en opplevelse av medvirkning på dette!!

Før lillemann gikk og la seg igjen bare sjekket han ut hva planene er for resten av uka, og så spurte han meg så søtt om jeg kunne ta bilde av han å sende til mamma som er på reis for å vise hvordan han ser ut  - det har vi fikset :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alenetid- frivillig eller..?

  Alenetid- Facinerende hva man får seg til å tenke på, når man har tid for seg selv... Mens noen higer etter alenetid, er ikke andre så o...