Søk i denne bloggen

mandag 10. mars 2014

når hendene mine er opptatt med å holde på fisherman, nesespray, tyggis og vann - ender jeg vel opp med vin over hele meg...

Tung i hodet, susete i hodet, tung i kroppen - og da er det ikke bare kiloene som tynger…
Tett i pappen, i nese og i ører - lover godt for flyturen i morgen, en flytur som etter hva værmeldingen tilsier toppes med storm.

Fly -
Jeg HATER å fly, og jeg kjenner allerede jeg blir matt bare jeg tenker på morgendagens flytur ;-/

Fravær av barna -
Jeg HATER å være borte fra ungene, det absolutt beste jeg vet er å være hjemme der ungene er sammen med meg. Om de sover, om de sitter og ser fjernsyn eller om de leker har ikke så mye å si. Det som er viktig for meg er at jeg har de hjemme med meg, at jeg kan se de, kan høre de, kan gå å kose på de akkurat når jeg føler for det.

Jeg gruer meg til å være borte fra de, og jeg gruer meg til å være borte fra konemor - det aller beste er å være hjemme sammen med hele lille familien min, og om noen av oss skal bort er det faktisk å foretrekke at det er hun som er borte og jeg er sammen med småtassene.

Jeg skal pakke med meg nesespray, jeg skal pakke med meg fisher mans friend, tyggis og jeg skal kjøpe med meg drikke til å ha inne i flyet. Sannsynligheten for at jeg må tviholde på alt i hop er vel og ganske stor, ut fra hva værmeldingen sier.

Ideelt sett skulle jeg og hatt noe for å roe nervene på i flyet i morgen, men det er ikke så mange gode alternativer - medisiner uaktuelt, øl liker jeg ikke og vin… når hendene mine er opptatt med å holde på fisherman, nesespray, tyggis og vann - ender jeg vel opp med vin over hele meg… så er altså ikke det heller noe alternativ…

Nei folkens,
Vi får snakkes her på bloggen i morgen kveld… håper jeg…


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

"...for oss som har opplevd å være den personen med ørlite promille som skal gjenvinne balansen..."

I går var jeg, kjerringa og hunden ute på en av årets ti på topp turer her i Østfold.                                                       ...