Søk i denne bloggen

mandag 17. mars 2014

de gir meg så sinnsykt mye, de fyller meg med sånn en grenseløs kjærlighet...

Eadni kan du komme inn hit til meg, jeg vil si deg noe??
Okey venn min, hva var det du ville si til meg?
Ååååh eadni, vet du -
Jeg elsker deg og mamma så mest i hele verden - deg og mamma og bror og panda…

Ååaåh… lille smurfejenta mi - du er den beste lille smurfejenta jeg vet om.
Elsker du meg mer enn bror?
Nei lillemor mi, jeg elsker dere forskjellig men jeg elsker dere akkurat like mye - dere er den beste lille gutten og den beste lille jenta jeg vet om.

Enn mamma da eadni?
Jaaa, mamma er den beste store jenta jeg vet om - hun er jo kjæresten min.
Og dere er jo kjærester og kjærester er jo bare veldig kjærester, og dere har jo meg og bror og vi er jo det beste dere vet :-)

--

Det er ikke å undres vet du, at jeg ELSKER å være sammen med disse to - de gir meg så sinnsykt mye, de fyller meg med sånn en grenseløs kjærlighet og de får meg til hele tiden å ville bli et enda bedre menneske - jeg sier ENDA bedre, for jeg vil jo tro jeg er et høvelig godt menneske allerede…







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

"...for oss som har opplevd å være den personen med ørlite promille som skal gjenvinne balansen..."

I går var jeg, kjerringa og hunden ute på en av årets ti på topp turer her i Østfold.                                                       ...